【重要】2024年度秋学期修得科目確認(成績確認)について/ Confirmation of subjects completed (grades) in Fall Semester, 2024
経済学部・経済学研究科学生 各位
To Students of School of Economics and Graduate School of Economics,
2024年度秋学期の修得科目確認は、2月18日(火)9時から名古屋大学ポータル上で確認することが可能です。
必ず各自でWebにて確認してください。
The confirmation of Acquired Course for Fall Semester 2024 will be available on NU portal from February 18th (Tue), 9:00 am. Please check the website by yourself.
名古屋大学ポータルサイト/NU portal:https://portal.nagoya-u.ac.jp/
———–
成績評価に疑義がある場合には、以下の期日までに「成績評価照会票」をメール添付にて提出してください。
なお、本件は成績評価の訂正を願い出るものではありません。また、点数を確認する等の問い合わせでもありませんので留意してください。
照会する際には、自身の授業への参加状況・課題提出・試験の出来具合等に照らし、シラバスの成績評価の方法等を充分に確認してから行ってください。
「授業に出席した」「試験を受けた」「課題を提出した」のような理由だけではなく、疑義が生じた具体的な理由を記載するようにしてください。
If you have doubts on your grade on the Acquired Course Confirmation, please submit “Grade Inquiry Sheet” attached to your email by the due date.
Please note that this case does not offer to correct the grade evaluation. Also it is not an inquiry to check the score.
Before making inquiries, make sure to thoroughly check your own participation, assignment or report submissions, exam results, and the course evaluation methods etc. described in the syllabus.
Be sure to provide specific reasons for the inquiry, not just “I attended classes,” “I took an exam,” or “I submitted an assignment.”
様式/Form:成績評価照会票(Word)/Grade Inquiry Sheet (Word)
提出期限/Submission deadline:2月20日(木)17:00/ February 20(Thu),5pm
提出方法/Submission method:メール添付にて提出/ Attach to your email
[注意事項]
※提出先 文系教務課(経済)bun-kei@t.mail.nagoya-u.ac.jp
※照会票のWordファイル名を「成績評価照会票_科目名_学生番号_学生氏名」とすること
※メールのタイトルを「成績評価照会票_科目名_学生番号_学生氏名」とすること
※教務課でメールを受信した後、受信したことの返信は行いません。照会票を送信した際のメールをスクリーンショット等で保管しておいてください。3月中旬までに連絡がなかった場合、送信した際の控えを添えて文系教務課までお問い合わせください。
※教員からの回答には1か月程度、時間を要する可能性があります。また、回答は文系教務課窓口で確認いただきます。準備ができ次第メールで連絡します。
[Note]
*Submission to: Student Affairs Division/ bun-kei@t.mail.nagoya-u.ac.jp
*Title of email: `Doubt on Grade_Course Name_Student Number_Name `
*File title of Grade Inquiry Sheet: `Doubt on Grade_Course Name_Student Number_Name `
*We won’t send you a confirmation email. Please keep the email you sent with you, just in case. If you have not heard from us by the mid-March, please contact us with email you sent.
*It may take up to a month for a faculty member to respond. Response will be confirmed at the student affairs office (Kyomu). As soon as ready, we will contact you by email.