2020年度春学期大学院講義の履修申請方法について(2020.4.9修正)

受信者:大学院
発信者:教務課

経済学研究科学生・5年一貫 各位
Dear All Graduate School of Economics and 5yaer program Students
                    
2020年度春学期大学院講義の履修申請について
2020 Spring Semester Course Registration Procedures

このことについて、下記のとおり各自手続きをとってください。
Please submit the documents for course registration according to the instructions provided below.

経済学研究科HP より以下の書類のダウンロードができます。
you can download documents from HP of the Graduate School of Economics Nagoya University.

今回、新型コロナウイルス感染症対策により3階の掲示板では書類の配布を致しません。また、提出方法が例年と異なりますので、ご注意下さい。
This time, we will not distribute documents on the 3rd floor bulletin board due to prevent the Novel
coronavirus (COVID-19). Please note that the submission method is different from the previous year.

Details
提出期間 4月10日(金)~4月23日(木)
Fri. April 10 – Thu. April 23
期間中に提出できない場合は、事前に必ず文系教務課経済担当まで連絡して下さい。
If you cannot submit the documents during above period, please make sure to contactthe Economics Section of Educational Affairs Division in advance.

提出書類 ①履修登録表 [別紙様式:在学中の学生は全員提出して下さい。]
 Registration Application Table
[All students currently enrolled at the University]
②聴講願(他研究科・学部授業履修の場合のみ提出して下さい。)
Auditor Application Form
(Only if taking subjects at other graduate schools or undergraduate schools)
③学修計画書(10月入学者は除く)
Research Plan (Except October enrollment students)
④研究経過報告書(M2及びD2,D3のみ。但し10月入学者は除く)
Progress Report of Research (Except October enrollment M2 and D2,D3 students)
※提出後の変更は不可です。提出する書類はコピーを取り、後から確認できるようにして下さい。
No changes are accepted after submission. Make a copy of the form and keep it as your record.
提出方法 ○メールによる提出(E-mail:bun-kei@adm.nagoya-u.ac.jp)
Submission by email
※先⽣からの承認メールも同時にご提出ください。
Be sure to attach an e-mail approved by your supervisor

聴講願

学修計画書

研究経過報告書

 

※履修登録様式は変更になりました。別途、公開しておりますので、そちらをご確認願います。

※各書類、指導教員による承認のメールをご提出下さい。

※土曜集中講義は、非開講となる可能性があります。